...

תומר בסון -טכנאי מייבשי כביסה

דברים שחשוב לדעת לפני הזמנת טכנאי מייבשי כביסה


לפני שאתם מזמינים טכנאי כדאי גם לדעת ולהכיר את סוגי התקלות האפשריות במייבש הכביסה כדי שכאשר אתם מזמינים טכנאי מייבשי כביסה תבינו על מה הוא מדבר ותדעו לזהות אם הוא מקצועי ואמין או חאפר. אחת התקלות שקל מאוד לזהות היא כאשר הכביסה אינה מתייבשת ואנו רואים שהמייבש אינו מפיק חום. במקרה כזה הבעיה לרוב נובעת מתקלה בגוף החימום ואז התיקון יהיה יקר יותר. אך במקרים אחרים התקלה נובעת מתקלה בתרמוסטט וכאן תהיה לכם הוצאה קטנה הרבה יותר. נוסף על כך מומלץ לשמוע בעצתו של טכנאי לתיקון של מייבש הכביסה ולהחליף לחלקים מקוריים כדי לשמור על חיי המייבש לאורך זמן ולמנוע חזרה של אותה תקלה שוב.

תקלות פשוטות וקלות לתיקון – מדריך לתיקון מייבשי כביסה

אם הכביסה אינה מתייבשת ואתם שמים לב כי התוף אינו מסתובב יש להקפיד לעבוד עם טכנאי מייבשי כביסה ישר ואמין. למה? כי לרוב הבעיה פשוטה ויש להחליף רק רצועה שנקרעה וזה טיפול לא יקר. אך טכנאי שאינו אמין עלול לספר לכם על מנוע שנשרף וזו הוצאה הרבה יותר גדולה כמובן. לכן חשוב לדעת עם מי עובדים. יש עוד תקלות פשוטות מאוד כמו צינור סתום או צינור יציאת אויר שחסום על ידי קיר או חפץ. במקרה כזה אתם פשוט מזיזים ומפנים את המכשול וחוזרים לפעילות תקינה של ייבוש הכביסה. אם בכל זאת מייבש הכביסה עדיין לא פועל בצורה תקינה, צרו קשר והזמינו טכנאי.

המלצה מקצועית של תומר בסון

כאמור מייבש כביסה הוא מכשיר פשוט יחסית ולכן גם התיקון צריך להיות בגבולות סבירים. החיסכון הגדול ביותר הוא בעבודה עם טכנאי אמין, מקצועי ובעל המלצות טובות. בדרך זו תימנעו מהוצאות מיותרות. המלצה זו כמובן תקפה גם לתיקון מכונות כביסה. טכנאי אמין גם ידע להמליץ לכם על השיקולים הנכונים כדי לקבל החלטה בין תיקון המייבש לבין רכישת מייבש חדש. השוק רווי ומוצף במותגים של חברות, חלקם פחות מוכרות וחלקם יותר, המחירים נעים בין 1,000 ש"ח ומעלה. חשוב לבחור מייבש כביסה חסכוני בעל דירוג אנרגטי הקרוב ביותר ל-A לחסכון מקסימלי בחשמל.

אם בכל זאת החלטתם להזמין טכנאי מייבשי כביסה חשוב לבחור טכנאי אמין ומקצועי אשר משתמש בכלים מתקדמים לעבודה מקצועית ומהירה על מנת למנוע חזרה של התקלה שוב. טכנאי מייבשי כביסה שעובד עם חלקים מקוריים ואיכותיים. דרשו כמובן אחריות על העבודה והחלקים שהוחלפו במידת הצורך. באם לא הוחלפו חלקים חדשים במייבש הכביסה והתקלה תוקנה, תחויבו רק על הזמנת הטכנאי. שירות התיקונים ניתן בבית הלקוח. שירות מקצועי ומהיר, עמידה בלוחות זמנים ושקיפות מלאה.

תודה על פנייתך!

הודעתך נשלחה בהצלחה