...

תומר בסון -טכנאי מכונות כביסה

טכנאי מכונות כביסה והשירות למכשיר החיוני ביותר

אחד המכשירים החשובים בחיים המודרניים שלנו הוא מכונת הכביסה. השימוש במכונת כביסה נעשה כה נפוץ עד כדי כך שהן מיוצרות כך שיש להן מגוון תכניות כביסה המתאימות לבגדים שונים ולתנאים שונים שבעבר כיבסנו ביד. אפילו האופנה הושפעה מהשימוש במכונת כביסה ויש לנו היום מגוון של מכנסי ג'ינס משופשפים כאילו עברו כביסה. בתקופות שונות אף מתפשטת אופנה של בגדים מקומטים כאילו ירדו כך מחבל הכביסה. לכן ברור כי אי אפשר לתאר את חיינו בלי מכונת כביסה תקינה ובכל תקלה אנו נזמין מיד ובדחיפות טכנאי מכונות כביסה כדי לתקן את התקלה ולחזור לשגרה הנקייה. תומר בסון טכנאי מוסמך למכונות כביסה, תומר יגיע לביתך בהקדם וישמח לסייע ולתקן את מכונת הכביסה.

תיקון מכונת כביסה המבוצע על ידי טכנאי מכונות כביסה מנוסה ומקצועי ימנע את חזרתה של התקלה שוב בעתיד. לרוב בשיחה טלפונית ינסה את הטכנאי לאבחן את הבעיה הקיימת.  תומר בסון הוא טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומקצועי בעל ניסיון של שנים בתיקון מכונות כביסה של כל החברות והמותגים. מתן שירות אמין ואיכותי שניתן מכל הלב במחירים אטרקטיביים.תשומת לב ושקיפות מלאה מול הלקוח.

חשיבות השירות של טכנאי מכונות כביסה

לפי חוק מרפי קורה לנו שמכונת הכביסה מתקלקלת דווקא כשהצטברה כמות גדולה של כבסים ולכן אנו זקוקים לשירות של טכנאי מכונות כביסה בדחיפות רבה וללא דחיות. הבעיה גדולה במיוחד במשפחות שיש בהן ילדים קטנים ותינוקות. לכן המטרה היא להשיג שירות מהיר, יעיל וזול כך שלא נאלץ לקנות מכונת כביסה חדשה. אם לא נקבל טיפול יעיל וזול של תיקון מכונות כביסה ייתכן שיהיה עדיף לקנות מכונה חדשה. כך גם הדבר לגבי מכונת כביסה שמתקלקלת לעתים תכופות. חשוב לבחור טכנאי אמין ומקצועי על מנת למנוע תקלות חוזרות בעתיד. תומר בסון טכנאי מוסמך ומומחה לתיקון מכונות כביסה מכל הסוגים, מתמצא בכל המותגים, בעל ניסיון רב בפתרון תקלות.

טיפ חשוב לפני שמזמינים טכנאי

לעתים אנו מזמינים טכנאי למכונות כביסה ואז מתברר שהבעיה אינה קשורה למכונה וכך יצא שבזבזנו זמן וכסף. לכן כדאי לוודא מראש שהבעיה אכן במכונת הכביסה. כך לדוגמה ייתכן שיש בעיה בכניסת המים דרך הברז או בניקוז של הביוב. ייתכן שאנו מכניסים יותר מדי כביסה או שלא סגרנו את הדלת היטב. ייתכן שנדמה לנו שיש נזילה מהמכונה כי אנו רואים מים עומדים מתחת למכונה אך מתברר שהבעיה היא נזילה בברז או סתימה בביוב. לכן לפני שחושבים על תיקון מכונת הכביסה כדאי לעשות בדיקה מקדימה אך בזהירות. בעיקר חשוב לנתק את החשמל לפני כל ביצוע הבדיקה. תומר בסון ישמח לסייע באבחון התקלה, להגיע אליכם, לבדוק את מכונת כביסה ולתקנה.

אמינות ומקצועיות

בכל מקרה תמיד חשוב לעבוד עם טכנאי אמין שיעבוד על המכונה ולא עלינו. תומר בסון זכה בתואר "יצאת צדיק" והשתתף בתכניתו של חיים הכט בטלוויזיה בערוץ 2, אמינות ומקצועיות קודמות לכל, אתם מוזמנים לקרוא מאמרים שפורסמו וכתבות מן התקשורת, נוסף על כך שיש מחירון מקובל לשירותים חשוב שהטכנאי לא ימכור לנו חלפים מיותרים ויקרים וידייק באיתור הבעיה. מקצועיות ואמינות הן שתיים מהתכונות החשובות ביותר אצל כל טכנאי. בנוסף טכנאי בעל נסיון, יטפל ויפתור את התקלה במהירות וימנע מהתקלה לחזור שוב בעתיד. בחרו טכנאי מכונות כביסה בעל נסיון ומקצועיות, כך תחסכו הוצאות כספיות מיותרות.

זה יכול לקרות לכל אחד ואחד מאתנו ובזמן לא הכי מתאים, מכונת הכביסה מפסיקה לעבוד או הורסת לנו את הבגדים. האינסטינג הראשון הוא לרוץ ולקנות מכונת כביסה חדשה, הזמנת טכנאי מכונות כביסה לטיפול בבעיה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף והימנעות מרכישת מכונה חדשה.

אם בכל זאת החלטתם להחליף את מכונת הכביסה לחדשה, נשאלת השאלה הגדולה איזה מותג כדאי לרכוש. השוק מוצף במותגים ובמחירים שונים ולפעמים ההפרשים בין מכונה למכונה יכולות להגיע למאות שקלים. אמינות המכונה לא רק נמדדת לפי היצרן או המחיר ולא תמיד היקר ביותר הוא הטוב ביותר. השאלה הגדולה שאותה צריך לשאול קודם הוא מה היקף העבודה והשימוש במכונת כביסה. ישנם מותגים פחות מוכרים שבהחלט עושים את העבודה נאמנה ודיי תספיק לכם. בעיות נוצרות או מבלאי ושימוש רב (דבר שאי אפשר לשלוט עליו) ותחזוקה לקויה.

תודה על פנייתך!

הודעתך נשלחה בהצלחה