...

תומר בסון -טכנאי מדיח כלים
וותק של מעל 20 שנים

חשיבותו הרבה של טכנאי מדיח כלים

אחד ממוצרי המותרות בבית המודרני הוא מדיח הכלים. הוא משדרג את איכות החיים שלנו, מסייע בניקיון מהיר של המטבח ותורם לחיים של נוחות. כדי להימנע מקלקול ומהצורך להזמין טכנאי מדיח כלים חשוב מאוד לתפעל אותו נכון ולשמור על הוראות היצרן. זה ימנע מאיתנו הן עוגמת נפש והן הוצאה מיותרת. אם בכל זאת המדיח התקלקל יש להקפיד על שירות מקצועי ואמין של טכנאי לתיקון של מדיחי כלים כדי לחזור לחיי השגרה של נוחות, יעילות וניקיון. יש לזכור כי מדיח שאינו תקין עלול גם לגרום לבזבוז מים וחשמל שלא לצורך. המדיח כלים התקלקל? תומר בסון טכנאי מוסמך לתיקון כל סוגי מדיחי הכלים ישמח לסייע ולתקן. תיקון מדיח כלים בבית הלקוח בצורה מקצועית ומהירה.

בנוסף למקצועיות והמומחיות חשוב לא פחות עניין האמינות בבחירת טכנאי מדיח כלים. טכנאי אמין עם שקיפות מלאה של הבעיה ודרכי התיקון שלה. טכנאי מדיח כלים שעובד עם ציוד מתקדם לאיתור התקלה ועם חלקי חילוף איכותיים ועמידים לטווח ארוך

איך להימנע מהזמנת טכנאי מדיח כלים

יצרני מדיחי הכלים מספקים לנו חוברת הדרכה שמטרתה להנחות אותנו בדבר השימוש הנכון במדיח כמו חומרי הניקוי וההברקה, כמויות המלח ובמדיחים מתקדמים הותקנו נוריות התראה כשיש בעיה עם אחד מפרטים אלה. כמו כן חשוב להעמיס את המדיח בצורה נכונה. לפעמים הכלים לא יוצאים נקיים ואנו חושבים שהמדיח התקלקל, אך למעשה מדובר בהעמסה לא נכונה של המדיח. לעתים אחד הכלים בולט ועוצר את פעולות הסיבוב של זרוע ההתזה או חוסם את פתח יציאת חומרי הניקיון. הקפדה על כל אלה תסייע לכם להימנע מהצורך להזמין טכנאי מדיחי כלים על כל המשתמע מכך. אם בכל זאת המדיח התקלקל, יש צורך להזמין טכנאי מוסמך לתיקון התקלה. התקשרו לתומר בסון, טכנאי מדיחי כלים בעל נסיון וותק של מעל 10 שנים בענף ובעל תואר "יצאת צדיק" הניתן לו ביושר על ידי חיים הכט – ערוץ 2.

התאמה טובה של גודל המדיח

אחת הדרכים לשפר את עבודת המדיח היא להתאים את הגודל שלו לכמות הכלים שלכם. אם יש לכם מעט כלים עדיף לרכוש מדיח קטן שיחסוך לכם חשמל. מכשיר כזה גם ימנע מכך שהכלים יעמדו במדיח במשך זמן רב כי אז האוכל יתייבש ויידבק ואתם עלולים לחשוב שהמדיח אינו תקין ותרוצו להזמין טכנאי לתיקון של מדיחי כלים שלא לצורך. כדי להימנע מבעיה זו יש אנשים שממש שוטפים את הכלים לפני הכנסתם למדיח אך זהו בזבוז מיותר של מים, זמן ועבודה. שמרו על מדיח כלים נקי, השתמשו בתכשירים איכותיים לשימור המדיח לאורך זמן.

מדיח לארוחות משפחתיות 

יש אנשים שאינם משתמשים במדיח בחיי היום יום אלא רק כשיש להם אורחים. יש אנשים דתיים שממלאים את המדיח במהלך ארוחות יום שישי ויום שבת ומפעילים אותו במוצאי שבת. כך המטבח נשאר נקי כל השבת ללא צורך בעבודה של רחיצת הכלים. ישנם מדיחי כלים אם אפשרות לביצוע טיימר כך שתוכלו לכוון את המדיח לפי זמנים ולהפעילו אוטומטית. טיפ קטן לכל אלה שחשוב להם לשמור על תקינות המדיח לאורך זמן, בזמן פעולת ההדחה אין לעזור או להפסיק, המתינו בסבלנות עד לסיום מלא של הפעולה. כך תבטיחו פעולה תקינה של המדיח לטווח ארוך. כמו כל מוצר חשמלי שמשתמשים בו הרבה, גם למדיח כלים יש בלאי ותקלות לפעמים. טכנאי מדיחי כלים ינסה לאבחן עוד בשיחת הטלפון את התקלה וינסה לעזור לפתור אותה, במידה והתקלה לא נפתרה רק אז יגיע הטכנאי אליכם לתיקון.

תודה על פנייתך!

הודעתך נשלחה בהצלחה